Zmena zákazníka – u nás jednoducho a rýchlo!

Pred koncom roka 2012 sme dokončili projekt pod interným kódovým označením “ZŽČ-ZZ”. Za krkolomnou skratkou, ktorá znamená doslova “Zabitie žrúta času – Zmena zákazníka”, sa skrýva projekt, ktorý priniesol všetkým zákazníkom veľký komfort pri najčastejšej evidenčnej zmene, ktorú doteraz naši operátori robili ručne.
Denne totiž prijímame desiatky požiadaviek na evidenčné zmeny, kedy jeden zákazník prevádza svoju doménu a webhosting z fyzickej osoby na spoločnosť, keď si dva subjekty medzi sebou prevádzajú naše služby, pretože jeden druhého napríklad odkúpil alebo keď je potrebné zmeniť platcu. Takéto požiadavky boli až doteraz spracovávané manuálne a vzhľadom na ich počet bolo ich spracovanie právom označované za jedného z najväčších “žrútov času” operátorov našej zákazníckej podpory. Naviac sa mohlo stať, že spracovanie bolo riešené až po dôležitejších požiadavkách a tak zmena nastala až po niekoľkých hodinách. Preto sme sa rozhodli tohto žrúta času “zabiť” a zákazníkom ponúknuť možnosť tieto zmeny prevádzať online, bez čakania, priamo v Zákazníckom centre.

Od konca roka je tak možné zmeniť vlastníka alebo platcu obchodného prípadu veľmi rýchlo v sekcii Zmeny v Zákazníckom centre. Napriek tomu, že sme tejto funkcii, ktorá patrí na našom trhu medzi výnimočné, nerobili doteraz žiadnu reklamu, využilo ju ku 14.januáru 2013 už viac ako 300 zákazníkov. Naviac na ňu zatiaľ zbierame len samé kladné odozvy. Online zmena zákazníka pre našich klientov znamená, že máme viac času venovať sa ich ďalším požiadavkám.
Budeme radi, keď túto funkciu v prípade potreby využijete a dáte nám vedieť vaše skúsenosti. Oceníme taktiež, ak nám navrhnete ďalšie optimalizácie spracovania vašich požiadaviek, ktoré by ďalej zvýšili váš komfort. Nápoveda k novým zmenovým formulárom, ak ich potrebujete, je na obvyklom mieste.