Ako najlepšie kontaktovať zákaznícku podporu?

Webhosting a predovšetkým ľudia nie sú bezchybní. Do ťažkostí sa môže dostať každý. Čo teda robiť, keď napríklad vaše stránky či doména nefungujú? Náš tím zákazníckej podpory je tu pre vás 24 hodín denne.

Najskôr skontrolujte nápovedu

Väčšina problémov, ktoré naši zákazníci riešia sa opakuje. Preto sme tie najčastejšie otázky a problémy podrobne vysvetlili v nápovede. Ak teda nebudete vedieť, ako objednať naše služby, ako vyriešiť problém s nefunkčnou doménou alebo webhostingom, prípadne si nebudete istí, ako môžete platiť za naše služby, pozrite sa najskôr do nápovedy. Nápoveda obsahuje niekoľko desiatok odpovedí a návodov, ktoré sú prehľadne rozdelené do 12 hlavných kategórií. Môžete taktiež využiť vyhľadávanie.

Autorizovaná požiadavka zo Zákazníckeho centra

Nápoveda vám nepomohla a chcete nás požiadať o radu či nápravu situácie. Najvhodnejšou cestou je zaslanie autorizovanej požiadavky zo Zákazníckeho centra. Výhodou autorizovanej požiadavky je fakt, že operátori zákazníckej podpory hneď vedia, s kým majú tú česť a že ide o osobu, ktorá môže dané úkony prevádzať. Je tak zaručená maximálna bezpečnosť vzájomnej komunikácie.

Starý dobrý email

Môžete nám poslať taktiež email na adresu helpdesk(zavináč)active24.sk. Ak chcete, aby sme brali vašu požiadavku ako autorizovanú, napríklad pri zmene nastavenia vašich služieb, priložte prosím do emailu vaše užívateľské meno a heslo do Zákazníckeho centra. Overíme tak, že ste majiteľom daného zákazníckeho účtu, ktorý je oprávnený dané úkony prevádzať.

Ak niektorá zo služieb nefunguje, alebo máte pocit, že niečo nie je v poriadku, vždy prosím uvádzajte vo vašich správach váš operačný systém, názov a verziu internetového prehliadača, internetovú adresu, na ktorej sa chyba nachádza, poprípade môžete priložiť screenshot, z ktorého zistíme ďalšie detaily. Čím viac informácií nám poskytnete, tým rýchlejšie bude váš problém vyriešený. Uvedené pravidlá platia i pri posielaní autorizovanej požiadavky.

Telefón pre promptnú pomoc

V prípade, že potrebujete pomoc ihneď, využite prosím našu nonstop podporu cez telefón. V priebehu pracovnej doby je pripravených niekoľko školených operátorov, aby odpovedali na vaše otázky. Mimo pracovnej doby, teda v noci a počas víkendu, je na linke dostupný vždy minimálne jeden operátor, ktorý je schopný vyriešiť váš problém vo väčšine prípadov.

Telefón je taktiež vhodné využiť vtedy, keď si nie ste celkom istí, že správne prevádzate daný úkon. Môž ísť napríklad o nastavenie domény v Zákazníckom centre. V takýchto prípadoch vás operátor prevedie postupne všetkými potrebnými krokmi, ktoré povedú k úspešnému nastaveniu služby, dokončeniu objednávky apod. Ak budete potrebovať poradiť s ovládaním Zákazníckeho centra, uistite sa prosím pred volaním, že u seba máte platné prístupové údaje do Zákazníckeho centra (užívateľské meno a heslo).

Chat v Zákazníckom centre

Ako alternatívu ku hore uvedeným 3 komunikačným kanálom ponúkame taktiež chat. Ten je dostupný všetkým zákazníkom v Zákazníckom centre. Tu je taktiež ukazovateľ stavu chatu. V prípade, že je dostupný operátor zákazníckej podpory, ktorý práve netelefonuje alebo neodpovedá na emailovú otázku, je v chate príznak „V prevádzke“. Ak to tak nie je, je možné chvíľu počkať na voľného operátora alebo je možné ihneď odoslať autorizovanú požiadavku.