Zákaznícke centrum ACTIVE 24 v novom

Zákaznícke centrum ACTIVE 24 na adrese https://centrum.active24.sk je rozhranie pre online správu služieb, objednávok, platieb a kontaktných údajov, dôverne známe našim zákazníkom. Ponúkame ho mnoho rokov a priebežne rozširujeme o nové funkcie a možnosti.

V reakcii na rastúci objem podnetov na aktualizáciu designu a celkový upgrade tohto ovládacieho panelu, ktorý sme poslednou dobou zaznamenali, sme sa v roku 2013 pustili do postupnej premeny tohto nástroja v modernejšiu, prehľadnú verziu. Tá by mala poskytovať väčšiu škálu operácií skúseným administrátorom s ich špecifickými požiadavkami, a zároveň byť dostatočne zrozumiteľná zákazníkom, ktorí si u nás zakúpili svoju prvú doménu alebo hosting.

Niektoré úpravy, ako nový štýl, ktorý ladí so súčasnými webovými stránkami ACTIVE 24, sú zrejmé na prvý pohľad, z tých ostatných stoja za zmienku:

  • Prihlásenie do Zákazníckeho centra bolo optimalizované a je teraz rýchlejšie, meno prihláseného užívateľa sa zobrazuje v záhlaví stránky.
  • Prehľady domén, virtuálnych serverov, objednávok a vyhľadávania v nich boli zjednodušené a koncepčne zjednotené.
  • Priamo v zozname domén je možné načítať aktuálny dátum expirácie domény.
  • Zoznam managed serverov je prepojený s prehľadom virtuálnych serverov, ktoré na ňom bežia.
  • Bolo rozšírené zobrazovanie a ovládanie Windows serverov v kategórii APS a VPS FC.
  • Všetky ovládacie prvky sú z dôvodu optimalizácie rýchlosti načítania dlhých zoznamov jednotne umiestnené pod odkazom aktívne služby.
  • Menu je logicky usporiadané a sprehľadnené.
  • Novinkou je zložka Obľúbené, do ktorej si každý užívateľ môže umiestniť svoje „skratky“ na najčastejšie voľby.
  • Funkcia spinky je určená všetkým, ktorí si radi ušetria každé kliknutie naviac.
  • Pre lepšiu orientáciu v paneli bola doplnená drobečková nápoveda a prvky kontextovej nápovedy.
  • Napriek tomu, že zvyk je železná košeľa, veríme, že realizované zmeny a výhody novej verzie ocenia i užívatelia, ktorí boli doteraz zvyknutí používať rutinne pôvodný nástroj.

    V priebehu mesačnej beta prevádzky inovovanej verzie Zákazníckeho centra sa nám podarilo od zákazníkov, ktorí sa rozhodli aktívne zapojiť, pozbierať radu pripomienok, a tie sme mohli hneď zapracovať. Okrem toho nás naši užívatelia inšpirovali ďalšími skvelými nápadmi a podnetmi, ktoré zohľadníme v rozvoji Zákazníckeho centra naplánovanom na rok 2014.

    A na čo sa teda môžete těšiť v roku 2014? Medzi prioritné úlohy bude patriť možnosť exportovať údaje zo Zákazníckeho centra do formátu .CSV, tak aby boli použiteľné v iných systémoch, ďalej prepojenie Zákazníckeho centra s objednávkou a doobjednávkou služieb, umiestnenie upozornení na prípadnú existenciu neuhradených výziev k platbe na homepage Zákazníckeho centra a sprístupnenie logu prihlásených užívateľov a ich IP adries pod účtom zákazníka.

    Teší nás, že sa nám podarilo naviazať dialóg s užívateľmi, pre ktorých nástroj vyvíjame, a budeme radi, keď budeme dostávať ďalšie podnety i do budúcnosti.

    Príspevok pripravila Martina Pohořelická – produktová manažérka online Zákazníckeho centra ACTIVE 24